Sunday, March 6, 2011

dAtAnGnyA ciNtA tAnpA diPintA~

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENYAYANG

CINTA..hadir dikala ku kesepian..datang ketika aku keseorangan memerlukan teman untuk curah kasih sayang..tapi aku tak mampu memiliki CINTA itu kerana CINTA bertuankan syaitan..aku dambakan CINTA yang tulus suci dengan berkat dari yang Maha Cinta..CINTA..ku harap kau pergi seketika dari hidupku..datanglah CINTA bila tiba masanya..datanglah CINTA dengan keredhaan dariNYA..tidak mahu aku menerimamu jika khaliqku tidak mengizinkan kamu dihatiku wahai CINTAku..sesungguhnya kemurkaan Allah itu lagi aku gentar dari merasai indah cinta yang sementara itu..CINTA..datanglah kepadaku bersama pemilik cintaku yang sangat patuh perintahNYA..supaya pemilik cintaku itu dapat membimbingku ke jalanNYA..dengarlah isi hatiku wahai CINTA..
"..yaAllah jika aku jatuh CINTA,temukanlah aku dengan dia yang cintanya padaku tidak melebihi dari mencintaiMU,yang kasihnya padaku tidak melebihi dari mengasisihi kekasihMU Muhammad Rasulullah,yang rindunya padaku tidak menggugat rindunya dari merindui syahid dijalanMU.."


cinta yang sejati hanya cintakan Ilahi,cinta ayah bonda tulus suci selamanya,cintakan saudara masa berada hanya sementara,cinta sesama insan suburkan dengan ketaqwaan~





No comments:

Post a Comment